Inilah Punca Kenapa Ramai Lelaki Perut Buncit Lepas Kahwin



Kenapa lelaki perut buncit lepas kahwin? Er..sensitif soalan nie kepada suami-suami yang ‘sedang maju ke hadapan’. Haha! Jangan pula berfikir lelaki saja perut buncit selepas kahwin.
Perut lelaki buncit selepas kahwin bukanlah kerana mereka mengandung, mungkin kerana masakan isteri sedap yang membuatkan si suami kenyang selalu. Yelahkan, dah ada orang jaga, sebelum kahwin ‘slim river’ saja sebab nak makan kena buatkan sendiri. Hehe..
Tapi adakah masakan isteri yang sedap itu sebab atau punca utama suami semakin hari semakin maju ke hadapan? Menurut kajian yang Admin baca terdapat beberapa faktor kenapa lelaki perut buncit lepas kahwin?
Kebuncitan lelaki ini berlaku apabila cecair daripada isteri yang mengalir masuk melalui zakar semasa hubungan kelamin akan membuatkan perubahan hormon dalaman dan sekaligus akan mudah membuatkan perut menjadi buncit. Faktor itu juga menyebabkan zakar lelaki yang berkahwin akan lebih mengembang dan besar berbanding lelaki bujang.

Image result for perut buncit

Namun jika hubungan kelamin tidak dilakukan dalam tempoh yang lama, perut mereka akan kembali kendur dan zakar pula akan mula mengecut. Selalunya berlaku kepada lelaki yang dah bercerai, mereka yang dah lama menduda atau selalu sibuk dengan kerja sampaikan tuntutan nafkah batin diabaikan. Kasihan ‘dia’. ~ Sumber: Majalah Maskulin edisi Ogos tahun 2009
O0o.. barula Admin tahu kenapa lelaki perut buncit lepas kahwin. Patutla punn.. ok, sekarang dah tahukan sebab saintifik punca perut lelaki buncit lepas kahwin? Jadi macamana nak kempeskan perut yang boroi itu ketahap normal kembali?
Cara yang mudah dan kita semua tahu adalah dengan melakukan senaman. Bila dah kahwin nie suami jadi sibuk sikit tiada masa nak bersenam, rasa macam nak duduk rumah saja pada hari minggu, jadi apakata kepada isteri yang perihatin ajak suami Anda itu pergi bersenam atau berjogging 2-3 jam setiap minggu.
Tapi kalau dia masih malas juga, ada juga cara lain, anda boleh cuba satu cara iaitu rahsia menguruskan badan secara HOLISTIK iaitu satu cara menguruskan badan tanpa bersenam. Kalau nak cerita atau tulis rahsia nie melalui artikel nie rasanya tak cukup sebab panjang, keluar tajuk pula nanti. Jadi kalau anda nak tahu sila rujuk pautan SINI. Nanti anda akan tahu sendiri rahsianya.
Inilah Punca Kenapa Ramai Lelaki Perut Buncit Lepas Kahwin Inilah Punca Kenapa Ramai Lelaki Perut Buncit Lepas Kahwin Reviewed by Anonymous on April 12, 2016 Rating: 5
Powered by Blogger.